JAK JSME MĚNILI PODOBU NAŠEHO MENU

Častí hosté La Finestry si všimli, že s červencovou rekonstrukcí jsme změnili i vizuál našeho à la carte menu, dezertní karty a vinného lístku. Dnes vám řekneme, co nás vedlo k této změně a jak kvalitní a funkční menu může přispět k zážitku z návštěvy restaurace.

K novému, více modernímu a sofistikovanému interiéru La Finestry jsme si přáli vytvořit takové menu, které by tyto změny odráželo a pomohlo tak vytvořit jednotnou vizuální identitu restaurace. S naším přáním nám pomohla Soňa Valentová z grafického studia Ginger & Fred.

Styčnými body interiéru a nového menu se staly zemité odstíny barev a jistá forma minimalismu. K čisté podobě přispělo i zaměření na kvalitní typografii a přehledné oddělení kategorií v menu. Ty jsme zasadili do malých okének, které odkazují na samotné jméno restaurace “La Finestra” - italsky okno. Navíc pokud hosté menu poskládají do velkého čtverce, vznikne jim přímo před očima na jejich stole "okno" ve formě zvětšeného loga restaurace La Finestra.

"Návrh nové vizuální identity pro menu restaurace La Finestra trval zhruba dva měsíce. Vodítkem pro mě byly nákresy rekonstrukce interiéru a inspirací také logo a charakteristika značky jako takové. Sofistikovaná elegance a simplicita, ve spojení s nadstandartní kvalitou. To nejsou jen atributy La Finestry, ale vzhledu nového menu. To stojí mimojiné i na precizní typografii."
Soňa Valentová

Změna struktury a vizuální podoby se výrazně dotkla i vinného lístku, o kterém vám něco napíšeme zase příště.